Politica de returnare

Dată fiind natura perisabilă a produselor pe care le comercializăm, furnizorii nu acorda garantii specifice. Noi ne dorim si urmarim sa fiti pe deplin multumiti de cumparaturile efectuate pe site-ul nostru, totusi, in cazul in care nu sunteti multumiti de produsele achizitionate, le puteti returna in baza cadrului legislativ in vigoare si vom contacta in numele dvs. Furnziorii/importatorii/distribuitorii acestor produse si le vom aduce la cunostinta orice informare/sesizare ati avea.

 

Legislatia romana in domeniu privind comertul electronic si regimul contractelor la distanta (Ordonanta nr. 130/31.08.2000, completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000)  prevede: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului".

Astfel, puteti returna orice produs comandat din magazinul nostru virtual, in termen de 10 zile, fara penalitati si fara a vi se pune vreo intrebare legata de motivul pentru care ati luat aceasta decizie. Denuntarea de contract se face numai in scris. Pot fi returnate in baza acestor legi doar produsele ce nu au fost ridicate de la sediul nostru. Singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba ambalajul original si documentele care l-au insotit). In maxim 30 de zile de la data returnarii va vom inapoia contravaloarea comenzii in contul dumneavoastra sau prin mandat postal. Cheluielile de returnare vor fi suportate de cumparator. Nu se vor inapoia cheltuielile de transport si cele de asigurare a marfii.

 

Nu puteti returna un produs care are defecte  provocate de dumneavoastra. Noi ne asiguram ca produsele de pe siteul nostru ajung la dumneavoastra in cele mai bune conditii.

Totodata sunt stipulate urmatoarele: "Consumatorul nu poate denunta unilateral contractele de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid", cu alte cuvinte nu pot fi returnate produse ce au fost personalizate la solicitarea expresa a clientului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Produsele returnate vor fi asigurate pe durata transportului pe cheltuiala clientului.     

Daca v-a fost trimis un alt produs decat cel comandat, il puteti returna. Noi vom suporta toate cheltuielile cu transportul si va vom trimite produsul cerut imediat ce vom primi coletul. In cazul in care produsul respectiv nu mai exista in stoc, vi se va returna integral contravaloarea acestuia sau veti avea posibilitatea sa selectati alte produse de pe site-ul nostru in limita sumei achitate catre noi.

Daca ati comandat gresit modelul puteti returna produsul pentru a fi schimbat, cu conditia ca atat produsul cat si ambalajul sa fie nedesfacute si nedeteriorate, in nici un fel. Taxele de transport vor fi suportate de dumneavoastra in acest caz.

Pentru a putea returna produsul trebuie sa ne scrieti la [email protected]

Trimiteti coletul cu produsul si factura din coletul primit la o adresa ce va fi comunicata de catre operatorii nostri.

Taxele de transport, in acest caz, vor fi suportate de dumneavoastra.